Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Intim beszélgetések

Őszinte, kitárulkozó beszélgetések. Szexuális kalandozások.

Friss topikok

Zalán fejtegetés: Flört

2014.06.03. 15:32 :: Zalán_ib

Azt gondolom, az emberek nagy többsége elbagatellizálja a flört jelentőségét. Picit erős kezdés, talán elkezdem távolabbról a dolgot.

A-leghatékonyabb-flört-trükkök.jpgAzért abból, hogy elkezdtünk blogot vezetni már valamennyire sejthető, hogy én és párom is azon emberek közé tartozunk, akik szabad idejük viszonylag nagy részét (bár minden relatív) az internet előtt töltjük. Fórumozunk, levelezünk, facebook csoportokban beszélgetünk emberekkel, nap mint nap. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy többet vagyunk így kontaktban idegen emberekkel, mint az olyan párok, akik otthon végzik a rutin dolgukat, esetleg tv-t néznek.

Másik oldalról közelítve pedig úgy gondolom, a neten sokkal erősebb a flörtölési kényszer, mint mondjuk egy sima játszótéri találkozásnál. Régebben sokkal kevesebb nő volt fenn neten, így a férfiak rögtön mindenkire rámozdultak, pedig csak annyit tudtak róla egyedül, hogy Nő. Szerencsésebb esetben. :) Ez mára már megváltozott. Legalábbis az arányok, de még mindig elmondható, hogy egy netes csoporton, kvázi ismerősi gárdán, belül is sokkal több a pikáns megjegyzés, félreérthető célzások, vagy privátban a konkrét felkérések.

E két ok miatt főleg a netes flörtölésről lesz most szó, de azért nagyjából lehet érteni a való életre is, mind a veszélyeket, mind a pozitív oldalt.

Mostanában viszonylag sokat került szóba ez a téma az életemben, hol konkrétan, hol pedig érintőlegesen. Ezért is kezdtem el jobban elgondolkodni a dolgon.
Az biztos, hogy az emberek azért mennek bele, és viszonozzák is, mert jól érzéssel tölt el. Erősíti az önbizalmat. Folyamatosan megerősítést nyer, hogy vannak még emberek a világban, akik érdekesnek, szépnek, vonzónak tartanak minket.  Valakik, akikről úgy gondoljuk, ha akarnánk, akkor megkaphatnánk, csak lépni kellene az ügyben. Abba most ne menjünk bele, hogy ez mennyire valós, esetleg teljesen alaptalan.

Aztán ott van még a ‘bagatellizálás’. Úgy gondoljuk, ez csak hülyéskedés, viccelődés. Mindenki csinálja, nem kell ám komolyan venni, nyugodtan belemehetek én is. Picit kikacsintva a való életre, nem hiába incselkedünk olyanokkal szívesebben ott is, akiket elérhetetlenebbnek gondolunk valamennyire. Egy pincérnő, egy házas férfi, akiről tudjuk, hogy hűséges. Így lesz ez is elfogadhatóbb számunkra, mert tudatosan megint csak az működik, hogy úgy se lehetne semmi, ez csak poénkodás, nem árt senkinek.

Aztán képbe jön a párkapcsolat. Nem mondom, hogy végeztem kutatást e téren, de az érzésem az, hogy az emberek nagyobb többsége, főleg saját magával szemben, elnéző a flörttel szemben. A netessel pedig még inkább. Az indokok megint csak a már felsoroltak.
Találkoztam olyannal, aki szerint, nem hogy veszélyeztetné a kapcsolatát, hanem konkrétan ezzel segít felpezsdíteni. Persze, mert Ő, okosan csinálja. Minél többet dicsérik, annál jobban nőnek, gyönyörű nőnek érzi magát, amiből a párja is profitál. Nagyobb kedve van szexelni, főleg ha ezek az idegen férfiak, fel is húzzák, amit a párjával vezet le. Elég könnyű kitalálni mi lett a vége. Egyszer csak jött egy eset, mikor mégsem a párjával vezette le. Persze ez csak egy példa a sok közül, de akkor jöjjön egy kicsit személyesebb.

Én ugyan ezt csináltam régen, mikor nem volt kapcsolatom. Sőt, nagyon sok olyan lány volt, akinek szívesen húztam fel az önbizalmát egy kicsit, még akkor is, ha annyira ezt nem is kaptam vissza. Már nem tudom, hogy mennyire igaz ez, de abban az időben, rengeteg lány használta a netet arra, hogy udvaroltasson magának. Voltak, akik mindezt teljesen nyíltan, leosztva a lapokat, hogy itt bizony nem lesz soha több. Szépen lassan beletanultam ebbe a világba, és meg is szerettem. Ténylegesen jó szórakozás volt. Sok önbizalmat kaptam tőle, talán még többet ki is osztottam. Egyszerűen egy össznépi játéknak tartottam.

Jöttek a komolyabb kapcsolatok, és az első megvilágosodások. Egyrészről, hogy valamilyen szinten függő lettem időközben, és nem csak azért vagyok fenn ennyit, mert épp nincs jobb dolgom, barátnőm. Másrészről, hogy ezek a kacérkodások így is működnek. Sőt, bizonyos közegben, azok, akik tudták, hogy van komolyabb kapcsolatom, és eddig annyira nem mentek bele a játékba, most sokkal kezdeményezőbbek lettek. Átkerültem a ‘kevésbé elérhető’ státuszba. Nem a - most aztán azért is megszerzem magamnak - mentalitásra gondolok, hanem arra, hogy nyugodtan incselkedhet velem, tudja, nem fogok igazán rámozdulni.
Beleestem a csapdába. Az elveim megvoltak, hogy ezt nem kellene, nem lenne szabad, mégis úgy éreztem, hiába csinálom, nem változnak az érzéseim az aktuális lány iránt, akivel együtt vagyok. Ami jó érzés, és naivan azt is gondolod róla, hogy nem ártasz vele senkinek, arról nehéz lemondani. Ekkor megindul a felmentéskeresés. A világ nagy része is elfogadottnak tartja. Lásd Jóbarátok idevonatkozó része. Még egy-egy lebukás is ott lehet a barátnő részéről, hogy Ő is ugyan úgy csinálja.
Így egy rövid visszafogottan eltöltött idő után, szép lassan visszatértem a régi szokásaimhoz. Nem fogtam magam vissza, csak azért, mert kapcsolatban voltam.
Szerencsés vagyok, hogy nekem ténylegesen, soha nem okozott ez problémát a kapcsolatomban, de valószínűleg csak azért, mert nem buktam le, és mert azért itt nem tizenéves kapcsolatokról volt szó.

Hosszú távon biztos vagyok benne, lebukás nélkül is káros a sok kacérkodás. Egyszerűen eltávolít a párodtól. Az évek alatt egyre több kis titkod halmozódik fel, amit nem mesélhetsz el. Egy csinos lány kikezdett veled? Hát ez nem olyan, amit rögtön elmondanál a hozzád legközelebb állónak? Csak pont neki nem szabad. Hallgatsz, nem szólsz semmit, és megint egy hajszálnyival távolabb kerülsz párodtól.

A másik nagy probléma azzal van, hogy az ilyen kacérkodós esetek túl intenzívek. Újak és felpezsdítenek. Pont az ellentettje annak, ami a pároddal van 15 év után. Úgy érzed, az a másik jobban megért, mert sokat helyesel arra, amit mondasz, mindig megdicsér, soha nem kritizál.
Ha ezek az ‘elhajlások’ máshol történnek, nagyon könnyen alakul ki az az érzet, hogy egy-egy buliban milyen jól érzem magam, majd haza kell mennem az unalomba. Pedig nincs is ekkora probléma, csak a kettő közötti érzésben túl nagy a szakadék. Még ha párunk napi szinten el is mondja, mennyire jól nézel ki még mindig, mennyire kíván, Ő akkor is csak a párunk. Egy idegennek ugyan ezen szavai nagyobb hatással vannak ránk.
Nők körében alakul ki sokszor az az érzet ilyenkor, hogy az ő férjük már eltunyult, nem tesz meg értük annyit, nem udvarol már, csak ha szexet akar. Bezzeg a többi srác bármit megtesz neki, pedig tudják, nem is lehet semmi. Nem is tévedhetnének nagyobbat, az esetek nagy részében. :)

Említettem a mostani netes életemet és a régi flörtölőset, de nem beszéltem a mostani flörtölésről. Azért, mert elmúlt. Nem magától, hanem tudatosan. Van, aki ezt már börtönnek fogná fel, nekem szerencsére nincsenek annyira problémáim a szabályokkal. Nem az a fajta vagyok, aki már csak azért sem csinál meg valamit, mert egy másik azt mondta, hogy kell. Megpróbálom felfogni a szabály lényegét, és azonosulni az elvvel. Ha így, még értelmet is találok benne, akkor azért könnyebb betartani. Ebben az esetben is pont erről van szó.
Valamilyen szintem megéreztem én is a már említett veszélyeket, plusz rájöttem mennyire sértő lehet ez a másik félnek. Ezért állítottam fel azt a szabályt, hogy bármennyire is jól esne, nem megyek bele ilyesmibe.

Próbálom kerülni, kihúzni magam az ilyen helyzetekből. Nem kevésszer kapom meg ezért, hogy túl komoly vagyok, engedjem már el magam kicsit. Olvassak a sorok között. Olvasok én, értem is, csak nem akarok rá reagálni. Inkább úgy teszek, mintha nem is lenne ott. :) Sokszor érzem azt, mintha a beszélgető partner egy ponton szinte elvárná, esetleg megpróbálja kikényszeríteni, pedig egyszer sem csináltam vele előtte. Ja, és még mindig a kacérkodásról van csak szó.
Tudom, valamilyen szinten ez túlkompenzálás már, de ki mondja meg, hogy hol az a bizonyos határ? Mi az, ami egyszer belefér, mi az, ami hosszú távon is. Nem tudom a választ, ezért inkább kerülöm a szituációt.

Most, hogy már csak a kitartóak maradtak (valószínűleg csak ismerősök tiszteletből. Sziasztok. Esetleg csak párom: szia Hédi), felteszem a kérdés, vajon lehetséges a flörtölés jó hatását kiaknázni úgy, hogy a káros hatásai ne okozzanak problémát több évtized alatt se?

Talán. El tudok képzelni olyan kapcsolatot, ahol van rá esély.

Az első problémát az eltávolodást ‘könnyű’ kiiktatni. Mesélni kell róla, bele kell valahogy vonni párunkat is. Látszik, hogy azonnal elértünk egy ingoványos talajra. Ugyanis, hogy ilyesmiről tudjon beszélni az ember, nagyon tisztában kell lennie magával, és párjával. Alap dolog, hogy ennek oda-vissza kell működnie. El kell tudni fogadni, hogy egy-egy kokettálás más emberekkel, jó érzés párunknak is. Őt is feltölti, jobb kedvre deríti. Ez még az egyszerűbb eset, viszont éreznünk kell rajta és elfogadnunk, hogy ez csak ennyi, és semmivel sem több. Még azt is el tudom képzelni, ez azért működhet, mert valamilyen szintem büszkeséget is érezhetünk abban az esetben, ha a párunkkal kikezdenek. Sok elmélet szerint nagyon is számít az, hogy mások mennyire találják vonzónak a párunkat. Minél inkább, mi magunk is, annál inkább gondoljuk, hogy jól választottunk.

Ezt egy hosszabb kapcsolatban, aminek megvan a maga dinamikája, jobb és rosszabb periódusai, nagyon nehéz kivitelezni. Egy boldogabb időszakban még megvalósíthatónak is tűnik, egy nehezebben már lehet, csak még mélyebbre süllyed tőle az ember. Pedig, a párunk, aki épp flörtöl, ugyan úgy érzi a rosszabb időszakot, és ezért talán még inkább szüksége van a megerősítésre másoktól.
Azt hiszem, ez egy nagyon hosszas beszélgetés, aztán több évnyi kísérletezés eredménye kell legyen. Meg kell gondolni, hogy mindkét félnek megéri-e. Nem lenne-e egyszerűbb lemondani, az elsőre ártatlannak tűnő incselkedésekről?

Mi Hédivel még nem léptünk rá erre az útra. Igazán nem is beszélgettünk róla így konkrétan soha. Nem is tudom, mennyire vágyna rá, mennyire érzi szükségét. Lehet ez probléma? Ez egy olyan dolog, amit mindenképp át kell beszélni?

Persze, el lehet játszani a gondolattal, de nem tudom van-e értelme. Azt biztos, hogy most kapásból nem tudom, mit mondanék, ha kiderülne, hogy igénye van rá. Vagyis, ha szeretné, és tényleg úgy érzi, hogy nem több annál, amit itt részleteztem már, akkor miért ne csinálhatná. Még az is lehet, hogy a büszkeség faktor is közbejönne. Most, így gondolom. Aztán holnap? Vajon hogy tudná fenntartani bennem az érzetet, bennem, aki alapvetően elég kételkedő típus, hogy ez soha nem lesz több flörtnél? Á, mint írtam, ezek évek és kísérletek tömkelege...

 

UPDATE:
Kifelejtettem egy másik káros hatást leírni. Aki, nem akarja a hozzászólásokat is elolvasni, annak megteszem ide. :)

Vegyük azt az esetet, mikor az egyik fél aktívan flörtöl, viszont emiatt bűntudata van. Nem volt meg a beszélgetés, nem érzi, nem tudja, hogy a párja erre hogy reagálna, és nem is meri elmondani. Viszont, azt érzi ez rossz, és nem szabadna. Folyamatos a bűntudat. A bűntat pedig alattomos. Idővel pont az ellen fordít, aki kiváltotta. Mindent elkövet az ember, hogy valahogy megszüntesse ezt a folyamatos érzést, és ezt úgy a legkönnyebb, ha a saját párunk ellen fordulunk. Megtaláljuk az okot, amiért a másik nem érdemli meg, hogy bűntudatunk legyen miatta, még ha nincs is igazából ilyen.

62 komment

Címkék: zalán fejtegetés

A bejegyzés trackback címe:

https://intimbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr216262678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2014.06.05. 11:33:27

Hú de komolyan veszed ezt a dolgot. A flört csak egy játék, nem több és nem kevesebb annál. Amitől félsz az a csábítás, vagy inkább az elcsábulás, vagy csak nem a következmény :)

Amúgy meg a flörtnél csak egy rosszabb van: a sok-sok magába forduló ember, a bókra gyilkos pillantással válaszoló nő, a számítógépes játékot és a sört a puncinál többre tartó férfi. :)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 12:45:47

@notC: Igazad van, tényleg kicsit komolyra sikeredett, de ha még egyszer meg kellene írnom, és megint ennyire belegondolnék, valahol ugyan ez lenne az eredmény.

Látszólag komolytalan dolog, amit nem szokás elítélni, de szerintem hosszú távon károsabb, mint hasznos, ha nem kezeli le az ember. Francba, megy ez rövidebben is????

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 12:49:45

@notC: Félni pedig sok mindentől félek. :) Viszont, ha nem gondolok előre, csak a mostanra koncentrálok, akkor az elcsábulástól nem. Inkább attól, hogy amit én jól élek meg, és feldob, az páromat mennyire megbánthatná egy esetleges lebukás után. Sőt, lehet annyira, hogy nagyobb következményekkel is járhatna. Ettől félnék, ha csinálnám :P

Különben pedig, a bókolás sem mindig flört, a bók fogadása pedig pláne nem. :)

kapdbeAdri 2014.06.05. 13:08:00

kicsit tul komolyan vetted ezt szerintem
ez kicsit olyasmi mint a nok/pasik megbamulasa
az ember huseget fogadott nem vaksagot
(csak tudni kell hol a hatar)

kapdbeAdri 2014.06.05. 13:26:50

@Zalán_ib: mindenkinel mashol van szerintem a hatar, de leginkabb ott van ahol a partnerunkkel megegyeztunk

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 13:29:28

Valamiért ez jutott eszembe: "Nézd, de ne érintsd! Érintsd, de meg ne ízleld! Ízleld, de le ne nyeld!"

www.youtube.com/watch?v=LQPWdEqB8V4

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 13:36:42

@kapdbeAdri: Te valaha leültél már pároddal és beszélgettél arról, hogy mikor majd flörtölgetsz, akkor meddig mehetsz el? Vagy pont fordítva?
Régebbi emlékeim között szerepel valami olyasmi egy lányról, aki valami hasonló témájú beszélgetés kapcsán megemlítette a: "Na, ha megtudom, kikaparom a szemed" :)

Akkor ebben az esetben a semmi a megengedett.

notC 2014.06.05. 14:30:13

@Zalán_ib: Nekem is egyből ez jutott az eszembe :)
Lehet férfi vagy nő, de ha megkérdezzük, hogy mi az amire engedélyt ad a másiknak, az az esetek többségében kb egyenértékű azzal, hogy ásd el magad, bújj csadorba, és ha lehet vakulj is meg :) Na jó, nem, mert ugye kinek kell egy 30 évesen is vén pasi vagy nő?!
Írtam egy hosszabb hozzászólás, de aztán rájöttem, hogy csak szócséplés.
Én azt hiszem, hogy a határokat nem a párunk szabja meg, hanem mi magunknak. Ha ez túl szabatos, és felfordul a párunk gyomra, akkor is mi hibáztunk, vagy mert bénák voltunk és lebuktunk, vagy mert azt adjuk, amit visszakaptunk (féltékenységet), vagy mert tényleg túlléptünk egy határt.
Amúgy meg szerelmet, kapcsolatot féltékenységgel még sosem oldottak meg. Ellenben igen jól tud működni, ha a résztvevői jól érzik magukat a bőrükben, van önbizalom, szeretet és összetartozás.
Én a magam részéről nagyon tudok örülni, mikor az asszony körül csapkodnak a villámok, zsonganak a pasik. Őt feltölti, ugyanakkor van benne egy kis lelkiismeret furdalás is miatta. Én meg élvezem, amikor törleszt :) Nem félek, hogy beleszalad valami hős lovagba, arra már ott vagyok neki én, ossza be ;) (a cikázó villámoknál több van köztünk: együtt épített múlt, és stabil, biztos jövő). Vagy ha mégis kiderül, hogy kevés vagyok, akkor nem az fogja megtartani a házasságom, hogy leüvöltöttem a fejét, hogy már megint egy pasival beszélgetett!

kapdbeAdri 2014.06.05. 14:41:05

Valakinek ehez le kell ulni a parjaval es nyiltan megbeszelni. Masok szerintem ismerik a parjukat annyira hogy kimondatlanul is tudjak hol a hatar.
@notC: idealis esetben a magunk szabta hatar es a parunk altal szabott ugyanott van

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 14:44:59

@notC: Írtam azt a bizonyos ismerősömet, hát Ő is ugyan így gondolkodott. Mégpedig, hogy Feltöltődik a dologban, aztán majd a párjával vezeti le.
Biztos vagyok, hogy működik is jó darabig, de ha az egész titok, és nem mondhatja el otthon, hogy miért is van feldobódva, az a már említett kimenetelhez vezethet.

Azért az érezhető, hogy az írásomban, nem a féltékenykedés és a fejleüvöltés a meghatározó. Mert igen, az nem fogja megtartani a házasságod, hogy féltékenykedsz, de mondjuk, ha már párod és te is úgy álltok ehhez a kérdéshez, ami mindkettőtöknek megfelel, az már sokkal jobb.

Még azt a felállást is el tudom képzelni, hogy az egyik félnek napi szinten létszükséglet, hogy körbeudvarolják, de a másiknak nem engedi. Simán van az a párosítás, ahol ez működhet.

Ahogy Adrinak is írtam, az a probléma, hogy 'mindenki' csinálja, de beszélni már senki nem beszél róla, mert, ahogy te írtad a másiknak biztos ez a véleménye hogy: "hogy ásd el magad, bújj csadorba,..."

Különben ti beszéltetek a témáról valaha? Mondtad már párodnak, hogy óvatosan, csinálhatja kevesebb bűntudattal is?

Mert ezt kihagytam az írásból, ez is romboló lehet. Mikor akkora az igény, hogy nem bírja ki nélküle az ember, de közben folyamatosan ott a bűntudata. A bűntudat pedig nagyon alattomos, idővel, ahhoz, hogy el tud viselni magadba, pont az az ember ellen fordulsz, aki miatt bűntudatod volt. Benne fogod a hibát keresni...

Lehet update-elem is az írást...basszus, ezt kihagyni.

notC 2014.06.05. 14:46:15

@kapdbeAdri: csak egy idealista hisz az ideális esetekben ;)
Szerintem akár plusz-minusz is sok eltérés lehet az engedem/merem között. Mivel én nem ő vagyok, ezért én másként gondolom a dolgokat.
Ja hogy arra gondolsz, hogy tudom, hogy ő mire gondol, és figyelembe veszem az ő, általam elképzelt szempontjait, miaz hogy, még ennek megfelelően is cselekszem?!
Na ez az, ami elég sokszor visz tévútra kapcsolatokat: amikor más fejével gondolkozunk ;)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 14:50:15

@kapdbeAdri: Ezzel az a probléma, hogy az a bizonyos határ folyamatosan változik a kapcsolattal együtt.
Egy jobb időszakban, mikor minden klappol, sokkal jobban kitolódik a határ, mint egy bizonytalanabb szakaszban.

Viszont egy-egy pikánsabb levelezést nem garancia, hogy épp a jobb időszakban olvas el a másik fél. Aztán már hiába mondod, hogy de drágám, ez akkor volt, mikor olyan szép volt minden.

notC 2014.06.05. 15:00:03

@Zalán_ib: nos, ami egyértelműen látszik: én egy kicsit szabadabb elvű vagyok, mint az átlag nyugati, keresztény erkölcsi normákon nevelkedett átlag. Úgyhogy a véleményem nem feltétlen mérvadó. Ha jobban tetszik fogyaszd, mint egy izgalmas koktélt :)
Szerintem nem kell "leülni és megbeszélni". Hatások és ellenhatások, tettek és következmények, információk és reakciók. Odafigyelés kell és nem szócséplés.
Egy példa: hazajött egy rendezvényről. Táncos, bálos valami volt, addig én gyereket csőszöltem, akkor még kicsik voltak. Ő úgy jött haza, hogy mellben nőtt egy méretet, magasságban 5 centit és a már-már berozsdásodott önbizalma is jócskán megnőtt. Nem tudom mi történt, nem is érdekel. Elhittem és el akartam hinni, amit mesélt, hogy táncolt és sétált egy sráccal, hogy csapták neki a szelet, hogy jól érezte magát. Én örültem neki, de gondolom a többség még ma is azon emésztené magát, hogy biztos félredugott...

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 15:08:06

@notC: Látod, nincs szócséplés, mégis beszéltetek róla. El is hallgathatta volna. Akkor is látod rajta, hogy valami megváltozott, rákérdezel, és nem mond semmi olyat, biztos zavart volna.

Abban viszont igazad van, hogy nagyon sokan nem hitték volna el a történetet neki.

"Hatások és ellenhatások, tettek és következmények, információk és reakciók." Ebből a mondatból pedig úgy érzem, hogy a vége a játszmázás lesz. Ha tényleg így járnátok el, akkor a bizonyos rendezvény után nem számol be. Te érzed így is, kitalálod mi történhetett, majd keresed az alkalmat, hogy te is kipróbáld a dolgot, és ugyan úgy ne mondd el...

Sabina. 2014.06.05. 15:24:34

@Zalán_ib: Szerintem a flört csak egy felnőtt játék, olyan mint a tánc...akkor lesz jó, élvezetes és feltolto, ha jó a partner és nagyjából ugyanazt a koreográfiat jarjatok :). Abban igazad van, hogy átválthat komolyabba, masba, de az viszont már nem flört, hanem szerelem?, viszony? vagy bármi más. És hogy hol a határ? Mármint a másiké:)? Hát ezt biztosan csak akkor tudod meg, ha átléped. Mert valószínűleg előre ő sem tudja :D.

kapdbeAdri 2014.06.05. 15:37:53

Nem idealistanak hanem naivnak mondanam magam
Es ugy ertettem hogy a masik fejevel gondolkodok. ...talan tul torodok masik erzelmevel? Nem hiszem

notC 2014.06.05. 16:28:23

@Zalán_ib: szóval játszmázás. Hát, minden elismerésem, hogy néhány mondat elég volt, hogy nyitott könyv legyen az érzelmi életem :-)
Amúgy igen, ha ezt a szót nem negatív éllel használnád, akár még igaz is lehetne, mert mit is csinálunk nap mint nap? Próbáljuk úgy forgatni a dolgokat, mindenkinek jó legyen. Néha kompromisszumot kötünk, néha megalkuszunk, néha meg kiallunk a vélt vagy valós igazunk mellett. Mi ez ha nem játszmázás?

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 16:35:06

@notC: Annyit mondtam, hogy szerintem, ha azt a mondatot tényleg betartja valaki, akkor így lenne.

A játszmázást pedig sajnos csak negatívan tudom tekinteni. Nem hiszek benne, hogy egy kapcsolatnak is jót tenne., max. van akinél nem rontja el teljesen. Sajnos ezt jobban kifejtve megint több oldalnyi lenne, esetleg majd egyszer megírom.
Addig is, az amit leírtál szerintem még nem teljesen játszmázás.

notC 2014.06.05. 16:35:19

@Sabina.: Pont ezekre a veszélyekre lett felhívva a figyelem :-) Ha elindulsz, félő, hogy megérkezel..

notC 2014.06.05. 17:02:31

@Zalán_ib: Te bűntudatrol írsz, meg veszélyről, kifogásról, félelemről. Nem más, vagy másfajta véleményre vagy kíváncsi, hanem önigazolásra. Most olvastam az update-et, nem kérdést vet fel, hanem konklúziót von.
Nincs ezzel gond, csak a beszélgetés válik okafogyottá :-)
És ez a határ: mielőtt bárki is minősíteni kezdene ;-)

kapdbeAdri 2014.06.05. 17:11:11

@Zalan nem lehetne hogy 50-50%-ban irsz a jo es a rossz oldalarol, es nem ilyen erosen ellene vagy?

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 18:20:35

@kapdbeAdri: De igen lehetne, viszont az nem a teljes véleményem lenne. :P

Miért probléma az, hogy én nem tartom jó dolognak, a titkos flörtöket?

@notC: Egy konkrét példát mondott, ami szerint miért is jó mégis a flört. De ott sem teljesül a titkos mivolta a dolognak. :)
Ja és nagyon rosszul gondolod, ha azt hiszed, hogy nem vagyok kíváncsi más véleményére. Nem, hogy csak az vagyok, minden esetben örülök, ha megírod, és át is gondolom. Nem csak felületesen átnézem, hanem komolyan fontolóra veszem mindenki véleményét.

Ez nem jelenti azt, hogy azonnal egyet is fogok érteni azzal. Ezért, minden esetben meg is írom, hogy szerintem mi az, amiért nem tudom a gondolatmenetet magaménak érezni. Sőt legtöbbször azt a részt külön kiemelem, amivel viszont egyet értek.

Lehet úgy érzitek elítélek bárkit is, pedig nem így van. Egyszerűen nekem ez a véleményem az adott dologról. Attól mert valaki így csinálja nem fogom elítélni, vagy véleményt alkotni egy hozzászólásból az egész emberről.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 18:25:44

@Sabina.: A tánc kivel értendő? :) Azzal, akivel épp flörtölsz, vagy a pároddal? Esetleg mindkettővel külön-külön? Megint csak esetleg, mindkettővel de együtt?

Különben sajnos abban igazad van, hogy a saját határainkat is csak akkor ismerjük meg, ha már megtörtént a dolog. Hiába gondolok valamit valamiről józanon, ha átélve teljesen más érzéseket vált ki belőlem. Éppen ezért is írtam, hogy sok beszélgetés és kísérletezgetés. A második azért kell, hogy lassan lépésről-lépésre próbáljunk elérni a határig, ne pedig esetlegesen rögtön átlépni

kapdbeAdri 2014.06.05. 18:35:45

@Zalán_ib:
az a baj, hogy a cim "Flort" es nem titkos flort
ebbe benne van egy kapcsolat kezdetet is jelento flort, ami nagyon is jo ;)
ha altalanossagban akarsz irni akkor irj a jo es rossz oldalrol egyenloen,
kulonben kis gonosz vagy

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 19:00:49

@kapdbeAdri: Pedig azt hittem írtam, arról az oldaláról, mikor csak két ember érintett, és hogy azzal semmi probléma nincs :P
Lehet a szóhasználatom is rossz, mert nem az, hogy rossz a titkos flört, hanem inkább veszélyes a kapcsolatra. Szerintem. :P

Plusz leírtam egy módot, amivel ezt a veszélyt csökkenteni lehet.

Gonosz vagyok? Basszus el kell kezdenem akkor gyakorolni valami, jó nevetést, mert enélkül nem létezhet egy igazi gonosz :D

kapdbeAdri 2014.06.05. 19:07:58

@Zalán_ib: lehet irtad, jaj hagy ne olvassam vegig ujra, csak valoszinu kis resz volt hogyha nem az maradt meg bennem

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.05. 19:38:13

Na látod Adri akkor lennék igazán gonosz, ha most kényszerítenélek, hogy újra végigolvasd :)
Az már majdnem Ozymandias szint lenne ;)

Sabina. 2014.06.05. 19:38:43

@notC: És ha fára mászol, leeshetsz :). Igaz, hogy ilyen még soha nem történt, igaz, hogy esélye szinte semmi, mert pici az a fa...de akkor is üldögélj csak alatta vagy 30-40 évig :D.
Úgy imádom az ilyet!

Sabina. 2014.06.05. 19:55:14

@Zalán_ib: a táncot a flörtölő partnerre értettem elsősorban, hidd el, van ilyen, mikor semmi mást nem szeretnél a másiktól és ő se tőled, csak valami jóleső bizsergést és ennek igenis van egy koreográfiája, amit illik betartani...
Határok. Látom írta már más, hogy ez lehet előre megbeszélés tárgya...de nem nagyon jutsz ebben előbbre, mert mi van, ha nyár van, kenuztok a Tiszán, bennetek két feles és "megbeszélitek", hogy a netes flörtölés megengedett. És hirtelen október lesz és rájössz, hogy tkp. baromira zavar, hogy az asszony órákig nevetgél este a gép előtt valami idegen sráccal. Szóval valahogy így értettem, hogy egy picit át kell lépni azt a bizonyos határt ahhoz, hogy tudjuk, hogy hol van :). Ha csak közelíted, akkor még gondolhatod, hogy kitolható.
Ráadásul ez ( a korlátok és megengedések) egy nagy, folyton változó massza, amiben csak néhány kiemelkedő és időtálló cölöp van(sőt még némelyikről az is kiderülhet, hogy ledönthető :P).
Ja, és én nem tartom ördögtől valónak az ebből adódó konfliktusokat, féltékenységeket...mert jó esetben a vége egy egymást jobban megismerő, őszinte beszélgetés :).

notC 2014.06.05. 20:06:39

@Sabina.: Ha erre rábólint Zalán, hogy érti és egyetért, győztél, jobban képviselted a véleményünket, mint én próbáltam :-)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.06. 06:02:21

@notC: Elbizonytalanodtam :)
Nem értem miért ne bólintanék rá @Sabina.: írására.

Úgy érzem minden részét megemlítttük már, de a vége tetszik a legjobban :P

Sabina. 2014.06.06. 13:01:37

@Zalán_ib: a poszthoz. Azért jól látod, hogy vannak veszélyek, csak talán nem a Himalaja, inkább a Mecsek :).
Tavolodas. Hosszú távon akkor van, ha titkosak ezek a flörtök. A hazugság mérgez szerintem, nem maga a szitu, az esetleges féltékenység, az csak szúr. Mondom ezt úgy, hogy én nem vagyok teljes-őszinteség hívő, inkább csak minél kevesebb hazugság és elhallgatás párti. (A szeretozes már bonyibb, demost nem arról van szó.)
Dicséret. Minden bók jólesik, a fogatlan biztonsági őrtől a régi baratig :D. Mégis nekem (szerintem nemcsak nekem) az hatol mélyebbre, azt veszem komolyabban, amit a párom mond. Az a kenyér, a többi az elhagyhato desszert, ami persze néha nagyon is jólesik.:) Úgyhogy én nem hiszek a másoktól kapott bókok és elismerések kapcsolat bomlasztó szerepében :).
Talán mégis...abban az esetben, ha otthon csak kritika van, míg máshol bóközön...de ez meg már nem a flörtölés számlájára írható.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.06. 16:27:07

@Sabina.: Legközelebb még vagy 10* át kell néznem, amit kirakok, mert azt hittem, hogy pont szó szerint ez benne van.

Egy kapcsolatban a flört elhallgatása vezet távolodáshoz. Sőt nem is a kis mennyiség, csak ha valaki már szinte életvitel szerint űzi, bizonyos szituációkban.

Örülök, hogy neked a párod bókjai jelentik a legtöbbet. Igazából ez a gondolatmenet, inkább csak megfigyeléseken alapszik, nem személyes tapasztalat. Nem kevésszer láttam már azt a szituációt, hogy a férj igen is bókol, a nő pedig szinte elhessegeti, hogy neked az a dolgod, hogy ezt mond. Vagy, te szeretsz, nem tudod objektíven megítélni.
Ezért mondtam azt, hogy sokaknak többet jelent egy idegen ember bókja, és hiába mondja a férj, hogy jól nézel ki így, hogy felszedtél 3 kilót, ő mégis belekezd egy diétába.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.12. 10:37:42

lehet önbizalom növelő, okozhat kellemes bizsergést a flört. megélheti minden résztvevő a férfiségét, nőiségét pozitív módon.
a határ mindenkiben egyedi. mégis, azt gondolom, mindenki számára nyilvánvaló a pont, amikor a flört átmegy valami másba, anélkül, hogy lenne előzetes beszélgetés a határokról. a beszélgetésből pontosan nyomon követhető, ki mennyire van benne, vagy megy beljebb. (ennyit a sorok között olvasásról)
és kérdés, hogy onnan képes vagy-e, egyáltalán akarsz-e visszafordulni?
sokan így töltik fel a hiányzó muníciójukat, így flörtölnek és kétértelműznek, ha kell, ha nem. olyanok, mint a feneketlen hordó...:)
sokan önmegerősítésre használják. a nőknél különösen értékes, ha a pasi kapcsolatban él. hiszen, aki szingli, rámozdul bárkire. egy trófea egy kapcsolatban élőtől...no, ugye. mégis csak nagyobb visszaigazolás róla, milyen szexi vagyok! :P (egy netes flörtölésről beszélünk mondjuk, ahol kvázi a másik nemi hovatartozásáról és identitásáról is annyit tudunk csak, amit ő mond róla...khm.)
erre is használják sokan.

kevesen kezelik a helyén. pedig, ha a helyén kezelik, akkor ez egy ártatlan dolog. viszont, ha túl sok a mögöttes érzés a flörttel kapcsolatban, simán benyelhet. olyan, mint a mocsár. :)
márpedig akik gyakran csinálják, kvázi létszükséglet, nem bírja megállni, hogy ne, no, ott sok minden kompenzálására hivatott az a szegény, ártatlan flörtölés.

maxina

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.12. 11:51:51

@Max & Maxina: Köszönöm. Elmorzsolok egy könnycseppet. Néha már kezdtem ám azt érezni, hogy én vagyok a helikopter a véleményemmel. :)

A trófea dolog pedig egyenesen zseniális. Én is ugyan ezt közelítettem, de más irányból. Azt gondoltam a jelenség mögött inkább az elérhetetlenség áll, pedig mennyire igazad van. Egy hűséges pasi, ha leáll veled flörtölni az mennyivel nagyobb bók már, mintha egy olyan, aki amúgy is ezt teszi.

Különben te/ti beszélgettetek erről a dologról külön pároddal?

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.12. 12:08:42

:) háhá! nagyszellemek, ha találkoznak! vigyázz, legyen nálad elég zsepi. :D:P

küldtem egy írást privátban, ami pont erről szól, túl hosszú lett volna ide beszúrni. egyébként igen, mi rengeteget beszélgettünk erről. sőt, nem csak beszélgettünk, vitáztunk, veszekedtünk, téptük egymást. :)
a netes flörtölésekről sokan gondolják azt, amit te is leírtál: semmiség. a gond ezzel az, hogy a virtualitás a fantáziának nyit kaput, ahol nincs határ. azt gondolják nincs jelentősége, mert nem is ismerem, azt sem tudom, kicsoda. de nézz csak szét! hányan "estek" már bele, vagy lettek érzelmeik valaki iránt, aki nem is valóságos. a szerelem illúzió. a net pedig bővelkedik illúziókban. észre sem veszed, a netes "álomcsapdád" máris izgalmasabb, vágyottabb, mint a valóság. már egy ismeretlennek mondod a bókjaid, tárod fel az érzelmeid és turbózod fel virtuális izgatással a libidód.
sokkal egyszerűbb, mint a kapcsolatban megcsinálni. erről írtál. és ez nagyon igaz. nagyon erős önkontroll kell hozzá, hogy túl ne szaladj. ha pedig már túlszaladtál, leállítsd.
végső esetben, kialakulhat az a helyzet, amit leírtam és elküldtem. annyira morbid, annyira végletes....velünk nem történt meg, de haladtunk efelé. szép lassan, észrevétlenül csúszva bele.
ahogy a béka fől meg a lábasban. :D
mindamellett pártolom a flörtölést a valóságban. azt hiszem, érthető, miért. kézzelfogható emberrel, kézzelfogható szituációban érezhető és érzékelhető a valóság. ami a netes flörtöléseknél nincs.
vagy van megfelelő önkontrollod, vagy nincs.

szóval, flörtre fel!! bárhol, bármikor, bárkivel, a valóságban! de legyen helyén az eszed és a szíved. akkor isteni, és csodás jutalom. ne képzelegj és ne gondolj mögé többet, akkor a hasznodra lesz.
nálam ez a konklúzió.

ui.: másnál meg más. :)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.12. 13:28:23

@Max & Maxina: Mire alapozod azt, hogy a valóságban kevésbé száll el az ember?

Erről nincs nagyon tapasztalatom, nem úgy, mint a netessel, de ha jobban belegondolok, ugyan úgy könnyű elszállt szituációt találni.

Gondoljunk csak a feleségre, aki napi szinten mindig viszi a gyerkőcöt játszóterezni. Adjunk hozzá egy apukát, aki ugyan így tesz, és aki ráadásul azzal is tisztában van, hogy sokszor nagyon hálás egy kisgyerekes anyukának bókolni.

Ha ez huzamosabb ideig folyik, és miért ne, hisz a szituáció adott, akkor a napi órás flörtölgetés otthon hamar átalakul fantáziává.

Tehát ebből a tekintetből szerintem nem veszélytelenebb a valós életben flörtölni. Mindkét esetben nagyon kell vigyázni az elszállástól.

A másik tipikus szituáció még, a céges rendezvények. Becsípve kialakul egy flörtölési szituáció, ami aztán a mindennapokban is folytatódhat a munkahelyen.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.12. 14:31:37

:) egy hús-vér embert nehezebb tárgyiasítani.
ugyanis a lényeg szerintem ez. egyre inkább haladunk a kapcsolatainkban efelé. és itt nem csak a párkapcsolatokra gondolok. mindenféle kapcsolatunkra. tárgyakat csinálunk egymásból. miért? mert egyszerűbb, egy nick nevet, vagy avatárt elhagyni. a helyébe képzelni bármit is, sőt, elhagyni is. nem írok többet, oszt csávesz. ha ő nem ír többet? hát, mondhatom azt, hogy nem engem hagyott el, hiszen nem is ismert. ha ismerne, akkor bezzeg tudná, hogy milyen klassz lehetőséget hagyott ki!
érthető?
persze, a valóságban is lehet tárgyiasítani: cipőfétis, lábfétis, bdsm, csak szerető, stb. félünk. félünk átadni magunkat, mert félünk, hogy fájni fog. egy tárgy kevésbé tud fájdalmat okozni. a tárgyat odapakolhatom, ahová akarom. én irányítok.

vagy nem.......:)

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.12. 14:35:30

@Zalán_ib: ja, és még valami:
a munkahelyi flört, vagy a játszótér. holnap a szemébe kell nézni. vagy nem. de már az is határt jelöl ki, kevésbé lehet elszállni.
ha van a flörtben folytatás, akkor előbb-utóbb a rekciók szabnak határt. nehéz messzire menni flörtben úgy, hogy annak a valóságban ne legyen következménye. de az már nem flört. mert vagy vége lesz, mert valamelyik stoppol, vagy továbbmennek. az meg már nem flört. :)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.12. 15:04:38

@Max & Maxina: A tárgyiasítást még átrágom kicsit, mert most nem érzem át szerintem annyira.

A netes flörttel is ugyan az a helyzet. Régen nem egy ilyen 'kapcsolatom' halt el úgy, hogy kimaxoltuk (haha :) ) a lehetőségeinket, és ezután érdektelenségbe fulladt a dolog.
Mikor meghúztuk azt a bizonyos határt, azután már nem volt annyira élvezetes. Például, véglegesen letisztázódott, hogy nem fogunk találkozni egymással. Mert kölcsönösen nem akarjuk mondjuk. Volt ilyen nem egy. Ez egy próbája is a 'netes kapcsolatnak'.
Ezek után a flört már nem annyira izgalmas. Nincs mögötte az, hogy na majd talán egyszer. Ilyenkor az dönt, hogy az adott személlyel mennyire jó beszélgetni, mennyire találjuk érdekesnek. Tipikusan azt mondanám, ezek után azok maradnak, akikkel flört nélkül is valószínűleg, többet beszélgetnénk. Viszont, ebben a helyzetben a kétértelműség ugyan úgy a háttérben maradhat, és mehet párhuzamosan.

Különben, például a netszexet, én már nem sorolnám a flört kategóriába. Azért az több annál, vagy kevesebb. Ezt egyéne válogatja és magának a 'szex' módja.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.12. 15:23:41

@Zalán_ib: igen, a netszex az egy külön kategória. amikor már arra megy a játék, hogy kamerával, vagy anélkül, esetleg telefon segítségével, szóban, videó hívással külön-külön, de egymást izgatva legyen orgazmus. viszont az utalások még simán flört kategória. épp ez a lényege a flörtnek. nem egyértelmű, de mögé érthető. :)
azután persze, van direktebb formája is, ami még szintén a bókolás, tetszés kifejezés kategória, és ez azután szépen belecsúszhat másba. általában nincsenek éles határok. viszont mint írtam korábban, azért van egy pont, amit elérve általában a felek tisztában vannak vele, hogy ez már más. csakhogy addigra visz a lendület többnyire. és netes flörtnél egyszerűbb azt mondani (magunknak is, másnak is), hogy ugyan: semmi jelentősége!
igen, többnyire kifullad a dolog. bármilyen fantáziadús is valaki, egy idő után már unalmas. no, de!
van mááááááááááááááásik!!! ahogy eötvös gáborbácsi mondotta volt. ugyi. és milyen igaza is volt. :D:P

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.12. 15:31:38

@Max & Maxina: Igen pont ezt akartam még kifejteni, csak nem akartam túl hosszúra nyújtani. Hogy a játszótérrel, munkehellyel ellentétben, ahol, ha előhúzol egy másikat, akkor már te vagy a nőcsábász/kis kúrva, a neten simán jöhet a következő.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.13. 16:03:08

@Zalán_ib: kicsit OFF, bocs

most találtam rá a blogra, majd olvasom, olvasom, értelmezem, stb... de addig is egy kérdés: Te AZ a Zalán vagy, aki ismerős lehet pár évvel ezelőttről egy nagyon nyílt story-blogból? (ha igen, úgy is tudod, melyik - ha meg nem érted, akkor nyilván nem. :-P)

... kérdezi Max, az időnként megszállott...

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.13. 17:27:44

@Max & Maxina: Üvd közöttünk. Sajnos nem tudom, hogy milyen blogról van szó. Tehát nem én vagyok az a Zalán. :)

Elég újak vagyunk a blogos terepen, első megnyilvánulásunk.

Sabina. 2014.06.14. 14:35:28

@Max & Maxina: ez most komoly? :) Veszélyesebbnek tartod a netes flörtöt, mint az igazit? Virtuális popsit csodálni messziről és képernyőn keresztül többet jelenthet bárkinek is, mint egy igazit véletlen megsimizni :P? Egy pikáns bókot hallani kevesebb, mint leírva látni? Hát én azt hiszem nagyon földhözragadt vagyok, de eddig pont fordítva gondoltam...minél valóságtalanabb valaki, annál kevésbé számít a "kapcsolat" vele.
Egyébként a nicknevunk nem azért van, hogy kicsit játszunk vele :)? Hogy más szeletét éljük ki a személyiségunknek, mint amit pl a munkahelyen mutatunk?
Írod, hogy a fantázianak a netes flörtnel nincs határa. No de ez csak egy gépbe zárt világ, ha nincs valós folytatás, miért ne.

Sabina. 2014.06.14. 14:57:43

@Zalán_ib: egyébként te mit értesz flört alatt:)? Kicsit elbizonytalanodtam...merthogy azt akartam írni, hogy flörtöles nélkül elég uncsi egy munkahely. De talán nálad szigorúbbak a kritériumok, hogy mit nevezünk annak. Én a bókolast, kétértelmű megjegyzéseket stb. is már annak tartom.
Amúgy nekem babakocsi tologatos korszakomban volt egy kutyasetaltatos pasim (jó, hogy eszembe juttattad :)), akivel együtt sétáltunk, kaveztunk meg ilyesmi...na és persze szexrol is beszelgettunk néha-néha :). Kellemesen pezsdito időtöltés volt, semmi több. Szerintem kívülről az ilyesmi flörtök sokkal komolyabbnak tűnnek, mint megelve.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.15. 08:01:32

@Sabina.: dehogy, csak vicceltem. :)

ma reggel eszembe jutott egy film. már nem tudom, hol és mikor láttam:
arról szólt, hogy a jövőben hogyan lehet tovább fejleszteni a cyber-szexet. (jó, jó, tisztelt bíróság, ígérem, hogy a lényeghez tartozik...:))
szóval, informatikai szakember magyarázott arról, hogy a technológia már rendelkezésre áll ahhoz, hogy elterjedjen a világban a következő, még talán utópisztikusnak ható, de immár a realitás határán tántorgó technika: miszerint megvásárolsz egy szettet, a fejedre és bizonyos testrészeidre illeszted az érzékelőket, meglátogatod a megfelelő honlapot, keresel egy neked tetsző partnert. szett segítségével érezni tudod a másikat. a szenzoros érzékelők segítségével érzed a mozdulatait, hallod a hangját, kvázi, csókolózhatsz, simogathatod, coitálhatsz vele. amit csak akarsz. szexológus azt fejtegette, ez milyen király már, mert megoldódna sok millió ember szexuális problémája, aki egyébként nem fér hozzá a szexhez: beteg fizikailag, vagy mentálisan, elfoglalt, nem akar valós kapcsolatot a betegségektől való félelmében, vagy életkora miatt esik ki a szórásból, stb. stb. stb.

én meg néztem ki a fejemből. egyrészt arra gondoltam, tényleg mekkora lehetőség. másrészt arra gondoltam, mennyire vagyunk erre érettek?
arra is gondoltam, mennyire veszi át az életünkben az illúzió a szerepet?
és még arra: vajon minden ami belül létezik, vajon nem illúzió-e csupán? mert ez esetben, nem mindegy?!

mégis, nem tudom miért, valahogy homályosan azt érzem én magamban, hogy egy bizsergetős-kávézós flörtölgetés valósága, vagy egy szexistennek képzelt pasival való flörtölgetés nekem szimpibb. kielégítőbb, mert valóságos. minden cyber flört, szex, stb. mögött egy hiány van, amit én, xy a valóságban nem tudok, nem akarok, vagy nem merek megélni magamból. tehetek úgy, mintha, és látszhat úgy, mintha.
nekem a mintha...helyzetek sohasem voltak teljesen kielégítőek. mintha magamat csapnám be, azért, hogy ne kelljen szembenézni.
így van ez a szexben is. inkább egy problémás valóság, mint a cyber tündérmese.

és állj! ez nem jelenti azt, hogy nem próbáltam, próbálnám, vagy magam is ne mondanám azt, hogy igenis lehet létjogosultsága bizonyos helyzetekben bármely cyber formának. de ahogy használjuk, ahogy mögé bújunk, ahogy mismásolunk, az a mód nem tetszik. nekem. de, persze, sem jogom, sem kötelességem, hogy kampányt folytassak ez ügyben, vagy bárkit rávegyek bármire.
én csak elmondtam pár hozzászólásban, miért tartom veszélyesnek ezt a dolgot.

ui.: miközben írtam eszembe jutott egy jövőbeni újság címlapja, ahol nagy betűkkel virít a headline: továbbra is szedi áldozatait egy új betegség, már világméretű a járvány: egyre több idős ember hal meg szex közben!
a cikkben pedig idősotthonok munkatársai beszélnek arról, hogy minden reggel egy-két lakójukat találják meg teljes szettbe beöltözve, holtan az ágyukon. az előzményekben visszakeresve világosan kiderül, hogy az idős emberek haláluk előtt több - esetenként több tucat! - szexistennel, vagy istennővel folytattak szexuális aktust. :) (természetesen magukat is feszes bőrű, ifjú szexistennek és istennőnek kiadva.) :D :D

vááááááááááááááá!!!!!
asszem ilyen halált szeretnék! :P

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.15. 14:47:16

@Sabina.: Szerintem ugyan azt értjük flört alatt.
A túlzott bókolás és a kétértelmű megjegyzések, már simán az. Általában jóban szoktam kenni kolléganőkkel is, és mindezt úgy, hogy nincs meg ez a két dolog.
Persze, ha épp úgy érzem és látszik, hogy egyik nap picit kisimultabb, többet odatett, esetleg más frizura új ruha, bókolni (dicsérni) lehet szerintem. Nem gondolom, hogy ezt bárki félreértené.
Persze nem minden napra találok valamit, akár több dolgot, amit lehessen dicsérni. :P

Sőt, képzeld, még olyan munkatársnőm is volt, akivel így 'unalmasan' is annyira jóban lettünk, hogy még a szexuális életéről is elég sokat tudtam. Mesélt, én pedig tanácsokat adtam, vagy csak jót nevettünk egy-egy történeten. Nem éreztem, hogy flört nélkül unalmasak lettek volna a cigiszünetek. :)

Ha én lettem volna a kutyasétáltató pasi, akkor is sétálgathattunk volna, meg kávézgatás, de szigorúan baráti alapon, flört nélkül. :)

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.15. 14:56:50

@Max & Maxina: Tudom nem nekem írtad, de erre had reagáljak: "minden cyber flört, szex, stb. mögött egy hiány van, amit én, xy a valóságban nem tudok, nem akarok, vagy nem merek megélni magamból"

Ezzel nagyon nem értek egyet. Azt el tudom képzelni, hogy veled így van, sőt még azt is, hogy a többségnem ezt testesíti meg. De. Szerintem nem lehet és szabad, ezt ennyire általánosítani.
Ugyan úgy, hogy a valós kapcsolatokban is próbálunk szebbnek, jobbnak kiadni magunkat, ez megvan a neten is, sőt mivel könnyebb megvezetni a másikat, jobban kis is használják egyesek.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.15. 20:17:56

@Zalán_ib: jó. ez esetben nem értünk egyet. :)

viszont, ha már szóba került a flört jelentése, ajánlok nektek három cikket. az elsőt szendi gábor írta, humoros, érdekes, viszont alapvetéseket ír le a flörtről:
www.nlcafe.hu/eletmod/20080310/flortologia/

ez kicsit komolyabb, de persze bulvárosan tálalva:
www.elitemagazin.hu/sztarok/a_honap_temaja/a_flort__megyeri_zsuzsa_dora?printing

és 15 flörtjel a végére: :)
www.bien.hu/15-flortolesi-gesztus-es-jelentese/szerelem/parkapcsolat/113244

zalán, ha nem tetszik, hogy linkeltem, bocs, bátran töröld.

szép estét. :)

Sabina. 2014.06.15. 21:20:36

@Max & Maxina: juj, a vége nagyon tetszett :D. Még egy nem-váltó funkciót is képzelnék hozzá, hogy akár szexistenként halhassak meg egy csini rabszolgano karjaiban :))).
Valóság és illúzió...a legszétválaszthatatlanabb pár, egyik sem a másik nélkül :).
De erről annyit filóztak már az okosok, hogy én nem is mernék belekezdeni :D.

Sabina. 2014.06.15. 21:30:08

@Zalán_ib: férfi-nő kapcsolatnak szerencsére igen sok árnyalata van :). A jóban vagyunk, flörtölünk, barátok vagyunk stb...csak címkék, hogy egyszerűbben beszélgethessünk róla. Talán nem is kellene kategorizalni. Viszont időnként nem árt tisztázni, hogy egyről beszélünk :). Mint most :D.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.16. 09:52:13

@Max & Maxina: Nyugodtan lehet linkelni. Főleg, ha találsz valami érdekeset. :)

Átnéztem őket, és úgy gondolom a legtöbb, ami ide le van írva nem az, amiről mi most beszélünk, vagy tényleg én nem erről beszéltem. :)

Nekem ezek a leírások, inkább egy ismeretlen ember felé tett gesztusok, amik megmutatják számára, hogy gyere hódíts meg.
Nem hiszem, hogy bárki ennyire kihívó lenne egy kapcsolatban, ráadásul egy ismerőssel, mint munkatárs. Vagy akár egy kutyasétáltató pasi.

Ha pedig igen, és tényleg semmit nem akar a másiktól, az valahol iszonyatos átverés. Ezek a felsorolások mind nyílt (vagy kevésbé nyílt) szexre felhívás.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.16. 09:57:05

@Sabina.: Igen, nem árt tisztázni. :)

Az lehet a probléma, hogy már nagyon elkanyarodtunk a való életre, ott pedig tényleg szinte semmi tapasztalaton a flörtről. Régen részben önbizalomhiány miatt, ha azt is tette valaki, biztos úgy gondoltam, hogy á, biztos csak félreértem. Másik oldalról, tipikusan nem az a ff vagyok, aki nem tudja magáról levakarni a flörtölő lányokat. Tehát olyan nagyon sok alkalmam sem volt.

Azért a lényeg: Munkahelyen, vagy bárhol máshol a való életben, tényleg nem nagyon tudom elképzelni, hogy én hosszabb távon flörtöljek egy olyan lánnyal, akitől nem akarok semmit. Mint írtam, neten viszont nem így van.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.16. 10:02:03

@Sabina.: Ja és még, ami hozzátartozik:
Lehet én közelítem meg rosszul, de én szeretek olyan nőkkel beszélgetni, akiktől igazából nem akarok semmit. (függetlenül, hogy van kapcsolatom vagy nem) Míg, ahogy ezt hallom a nagyvilágból a férfiak nagy részével ez nem így van. Tehát simán lehet, hogy én nem tudom elképzelni a flörtöt olyannal, akitől nem akarok semmit állítás az összes férfira igaz.

Csak a többi férfi egyszerűen lerázza azokat a nőket, akitől nem akar semmit, így minden flörtölésben benne van a tényleges vágy, hogy megdugja.

Mondjuk ez a céges bulikon sokszor ki is szokott derülni...:P

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.19. 14:06:22

@Zalán_ib: én úgy gondolom, hogy a flört egy férfi és egy nő közötti könnyed játék. és mindig arról szól, hogy szimpatikus vagy, tetszel nekem, figyelj fel rám. ebből a szempontból mindegy, hogy teljesen ismeretlenek, vagy haverok egy régi baráti társaságból, vagy munkatársak, vagy netes levelező partnerek. és persze ugyanennyire szól a hódításról: nézd, milyen csili-vili nőci, vagy pasi vagyok! ugye tetszem? kicsit bókolj, kicsit figyelj, mert akkor nekem jó.
általában a visszajelzéseket se azoktól szeretjük kapni (semmilyen fórumon), akik antipatikusak. :)
Hofi jutott eszembe: "milyen kedves, antipatikus fiatalember!"
flörtölök már vele egy kicsit! :D utóbbit én teszem hozzá. :)
szóval igenis a flört a szexusról szól. például nem lehet flörtölni egy homoszexuálissal...illetve meg lehet próbálni, csak visszajelzés nem lesz. :)
szóval, tetszés és tetszeni vágyás. ez a flört alapja. és persze lehet nagyon diszkrét, vagy nagyon játékos (ahol a felek akár saját koreográfiát alakítanak ki, mint az állatvilágban egyes fajok), vagy nagyon kemény, hódításra, megszerzésre törekvő.
ez nem változtat a flörtjeleken, csak az erősségükön.
én így tapasztaltam.

ui.: öööömmmmmm, azért én flörtöltem már meleg bárban is...:D:D:D

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.19. 14:25:20

erről most eszembe jutottak extrém flört-helyzetek és jól elszórakoztattam magam két vakolás, meg glettelés között. :D
a legaranyosabbat megosztom veletek:
a vidámparkban voltunk kint a barátaimmal, ahol beültünk valami pörgő micsodába, ahová sok ember befért, de összesen hárman voltunk. beszállt velünk egy 10 év körüli kisfiú, aki megkérdezte udvariasan, hogy mellém ülhet-e, majd végig szóval tartott. elmondta, hogy a szüleivel jött, mikbe ült már be eddig, melyik milyen volt, most majd dodzsemezni megy, és vajon oda is elmennék-e vele? :D a végén a szülei alig tudták elvonszolni, én meg csak zavartan vigyorogtam, hogy a végén még cukrosnéninek néznek! :D:D:D
mondjuk amit utána kaptam, hogy milyen jó pasikat tudok összeszedni! még hónapokig ezzel húztak! :D

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.19. 14:40:01

@Max & Maxina: Valamit félreértettél, persze, hogy a flört a szexusról szól. Viszont mindenképpen mások az eszközök a szituációtól függően.

Mondjuk, ha te mint nő, akinek férje van, mondjuk a munkahelyen akarsz egy kis elismerést begyűjteni, biztos nem azzal kezded, hogy elkezdesz kacsingatni az egyik kollégának, vagy tárgyalás közben becsúsztatod a lábad a combjai közé.

Ez is flört, de ezek, szerintem sokkal direktebbek, és egyértelműen szexre csábítanak, kaphatónak mutatnak. Míg vannak a finom, kétértelmű célzások, amikről az ember tudja, hogy minek szól, esetleg ha nem, könnyen vissza tudsz vonulni, hogy ezt nem így gondoltad.

Majd nézd meg az új posztot, mert valamennyire kötődik ehhez is.

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.19. 14:45:23

@Max & Maxina: Aranyos. :) Ez csak a kisugárzás lehet :P

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.06.21. 06:34:19

@Zalán_ib: a kacsintás sima ügy, hát persze, hogy simán rá lehet kacsintani kollégára is, meg idegenre is. (bár én speciel sohasem alkalmaztam még...no, majd kipróbálom. :D)pláne, ha olyan a téma, mondjuk egy ügyfélről, főnökről, vagy egy helyzetről viccelődünk. ugyi?
értekezleten láb becsúsztatása combok közé, című történetet én már nem a flört kategóriába sorolnám. az már direkt felhívás szexre. ahogy a csókolózás, mellek tapizása, vagy herezacsi fogdosása sem a flört kategória. az már ezen jóval túlmutat. míg egy laza érintés például a karon, vagy közösen megnézni egy iratot és közben összeér a kezünk, vagy a vállunk, még simán lehet flört...hiszen csak ...éppen...érted? és csak véletlen.
szóval, a flört kétértelmű, ahogy mondod. miközben azért nyilvánvaló, hogy van valami áramlás közben. ezt érzik a felek.
ahogy nem flört a megdicsérem a kolléga frizuráját, vagy milyen jó az inge, vagy milyen jól néz ki nyaralás után sem flört. lehet egyszerű ténymegállapítás, minden felhang nélkül, kvázi udvariasságból.

kicsit mintha el lennél veszve ebben a flört témában. :D :P

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2014.06.21. 17:05:21

@Max & Maxina: Az egész abból indult, hogy a linkek, amiket küldtél, szerintem sokkal direktebben szexre hívó flörtöket írnak le, mint amiről mi most beszélgetünk.

Erre írtam a kacsintást és a lábközös dolgot. A kacsintásban igazad van, én a direktebb-re gondoltam ebben az esetben.

Nem gondolom, hogy el vagyok veszve, csak félrementünk. :)
süti beállítások módosítása